יום ראשון, 29 בדצמבר 2013

אניגמה פרק 16

אניגמה פרק 16

אניגמה היא סדרה אשר מספרת על אדם הקסטר שהוא צייר קומיקס מצליח, שמאורס לאביגיל, בת עשירים יפהפייה. אדם הוא סופרסטאר מקומי; סוג של 'אמן-גאון', שמשפחתו מגוננת עליו, אך גם תלויה בו כלכלית. מאז שהתעורר מתרדמת לפני כחמש שנים ללא כל זיכרון, הוא מצייר את סיפורו של גיבור העל 'סלו-מן', שתמיד מציל את אהובתו הנצחית 'דיבורית'. כעת, אדם קץ בעבודה על קומיקס ילדותי ומסחרי וחולם להתחיל לצייר אמנות בוגרת ועמוקה. כדי לעשות זאת, עליו למצוא מחדש את אדם האמן שלפני התרדמת. מזה זמן מה גם מקננת בו התחושה שמשהו בחייו מזויף ושרב הנסתר על הגלוי. משפחתו מנסה להניא אותו מלחפור בעבר ולהתמקד בעתיד, אבל אדם בוחר לעצור ולחקור, מבלי לדעת שהוא עומד לפתוח תיבת פנדורה, שתזעזע את עולמו ואת זה של כל הסובבים אותו.
הפעם באניגמה פרק 16 זלמן מפוצץ את העסקה ועקיבא רותח על אדם ולא מוכן לוותר. נילי חושדת שרוי נסחט על ידי שושן ומנסה לעזור לו. אדם מספר לכרמלה הכל על סופי. כרמלה חוששת שזה יעלה דברים מהעבר והולכת לחפש את סופי.
אל תפספסו אף רגע באניגמה פרק 16.






אניגמה פרק 16 , אניגמה 16 , אניגמה סדרה חדשה , סדרה חדשה אניגמה פרק 16 , פרק 16 אניגמה , סדרה חדשה אניגמה , אניגמה עונה 1 פרק 16 , אניגמה פקר 16

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה